12. maja 2014. godine Gazprom benzinske stanice pokrenule su nagradnu igru pod naslovom “Mini One za savršen ljetni dan”. Ovo je prva u nizu nagradnih igara kojima će Gazprom benzinske stanice nagrađivati svoje lojalne potrošače. Glavne nagrade su 3 automobila Mini One, dok čak 10.000 najbržih učesnika dobiva na poklon specijalni Gazprom termos.
Gazprom benzinske stanice su krajem aprila 2014 godine predstavile javnosti korporativnu image kampanju pod nazivom “Najbolje je pred vama”, koju su potrošači mogli da vide posredstvom različitih kanala komunikacije. Kampanja je za cilj imala da prikaže Gazprom benzinske stanice kao moderan brend koji potrošačima pristupa na otvoren i srdačan način i nudi im širok spektar proizvoda i usluga, uključujući visokokvalitetno gorivo za motorna vozila, veliki izbor premium artikala dostupnih u šopovima na stanicama, svježe napitke i hranu napravljene od najfinijih sastojaka, kao i izuzetan kvalitet usluge. Pored toga, predstavljen je i je čitav niz dodatnih servisa i pogodnosti, kao što su: zona sa besplatnom wi-fi internet konekcijom, bankomat, perionica i igralište za djecu.
Iako su svojim dolaskom na tržište Bosne i Hercegovine postavile nove standarde u smislu kvaliteta ponude i usluga, Gazprom benzinske stanice svakodnevno rade na unapređivanju svih segmenata svog poslovanja, sa mrežom benzinskih stanica koja neprekidno raste.
U periodu od oktobra do decembra 2013. godina na teritoriji Bosne i Hercegovine javnost je imala priliku da u okviru kampanje “Dobro došli” stekne prve impresije o brendu Gazprom benzinske stanice. Ovom OOH kampanjom, koja je predstavljala uvod u veliku korporativnu image kampanju, željeli smo da uputimo neposredan poziv potrošačima da posjete Gazprom benzinske stanice i upoznaju se sa čitavim nizom premium proizvoda i usluga koje im nudimo, uključujući visokokvalitetno gorivo za motorna vozila, veliki izbor artikala dostupnih u šopovima na stanicama, svježe napitke i hranu napravljene od najfinijih sastojaka, kao i mnoge druge pogodnosti.